Personāla atlase

personala-atlases-metode

“Labi kadri ir dārgi, bet slikti ir vēl dārgāki.” /Henrijs Fords/ 

Vai uzņēmumā atvērusies jauna vakance? 5 galvenie jautājumi, kas vadītājiem rada problēmas, atlasot jaunus kandidātus:

1.Jaunu darbinieku meklēšana ir ļoti darbietilpīga un prasa daudz laika un naudas. Saskaņā ar statistiku vidējam atlases speciālistam, lai izvēlētos 1 augstas kvalitātes profesionāli, nepieciešamas apmēram 40 līdz 50 stundas.

2. Vadošās aģentūras (TOP 10) parasti iekasē maksu par pakalpojumu no 15 līdz 30% apmērā no viena kandidāta gada algas. Ja kandidāta vidējā alga ir 1500 eiro, personāla atlases izmaksas ir aptuveni 2000 – 3000 eiro, kas bieži vien ir lielākas nekā uzņēmumā – klients var samaksāt.

3. Uz reklāmas sludinājumiem bieži atsaucas nepiemēroti kandidāti vai tādi, kam nav darba pieredzes, un faktiski atlasei nepieciešamais laiks palielinās un pagarina jauna darbinieka atrašanas procesu. Pašlaik internetā ir tik daudz dažādas informācijas, ka labi kandidāti var pat nepamanīt jūsu darba sludinājumu.

4.Personāla nodaļai nav laika vai tā nevar aizpildīt vakances. Ir sarežģītas vakances, un personāla atlases darbiniekiem nav viegli atrast brīvu, labu pretendentu CV, kas atbilst nepieciešamajām prasībām un ar vajadzīgajām darba iemaņām. Tādēļ rodas pārrāvumi darba plūsmā, un to sekas būs ražošanas un uzņēmuma peļņas samazināšanās.

5. Liels darbinieku trūkums un bieža kadru maiņa. Uzņēmumos pretendenti tiek pastāvīgi pieņemti darbā, taču viņi bieži aiziet, nomainās un atkal un atkal ir jāpieņem jauni kandidāti, šajā procesā ģeometriskā progresijā pieaug uzņēmumu “negūtā peļņa”.

Mēs piedāvājam personāla atlases pakalpojumus vairāk nekā 10 gadus gan Latvijā, gan ES, gan visā pasaulē. Gadu gaitā uzņēmums ir ieguvis lielu pieredzi darbā pieņemšanā, izveidojis pieredzējušu komandu un izveidojis savu kandidātu bāzi.

WORK IN - mūsu personāla atlases metode

Kā mēs meklējam un atlasām darbiniekus:

  1. Iesniedziet tiešsaistes pieteikumu par personāla atlasi mūsu mājas lapā vai nosūtiet savu pieprasījumu ar vakanci uz e-pastu info@workin.lv.

  2. Mūsu menedžeris piezvanīs vai sazināsies ar jums, lai pārrunātu visas vakances nianses un līguma nosacījumus.

  3. Personāla atlases darbus uzsāksim tikko kā būsim saņēmuši visu informāciju par jūsu vakanci. Tālāk mēs strādāsim ar jūsu projektu personāla atlasei un vakancēm.  Kā metode personāla atlasei jūsu vakancēm tiek izmantota tieša kandidātu meklēšana vai “headhuntings”.

  4. Mūsu personāla speciālisti gadu gaitā ir uzkrājuši pretendentu CV datubāzes dažādās uzņēmējdarbības jomās, kas faktiski ļauj mums kandidātu atlasi īstenot aptuveni 7 darba dienu laikā.

  5. Pēc pirmās atlases mēs izveidojam atlasīto kandidātu sarakstu – parasti ar 5-6 pretendentiem.

  6. Mūsu atlasītie pretendenti tiek vērtēti pēc profesionālās un personīgās kompetences, izmantojot mūsdienīgas vērtēšanas metodes. Mēs vērtējam kandidātus arī pēc iepriekšējām darba vietām un to rekomendācijām.

  7. Tālāk klients iepazīstas ar kandidātu, WORK IN speciālisti nosūta viņam visus kandidātu meklēšanas, atlases un vērtēšanas rezultātus, kā arī komentārus par katru kandidātu ar ieteikumiem.

  8. Klients izvēlas kandidātus, kuru CV viņu interesē, nozīmē darba intervijas laiku. Paliek saraksts ar 3-4 gala kandidātiem.

  9. WORK IN sagatavos tikšanos ar klientu – darba devēju, lai pieņemtu gala lēmumu un vienotos par darba uzsākšanas datumu.

  10. Pēc klienta pieprasījuma WORK IN speciālisti var palīdzēt jauna darbinieka adaptācijas procesā.

Kāpēc izvēlēties mūs

Priekšrocības, sadarbojoties ar WORK IN personāla atlases aģentūru

Atbildes, kāpēc jums tomēr personāla atlasei ir jāizvēlas mūs?

Īsāk sakot  – ātri, kvalitatīvi, par pieņemamu cenu!

Un, ja detalizētāk:

  1. Pakalpojums “personāla atlase” sadarbībā ar aģentūru WORK IN – tie ir labākie pretendenti no Latvijas un citiem darba tirgiem. Personāla atlases procesā mēs izvērtējam kandidāta prasmes sarunāties un uzklausīt cilvēkus, atrast kopīgu kontaktu ar cilvēkiem, kontrolēt un deleģēt uzdevumus, administratīvās spējas un prasmi vadīt cilvēkus un projektus, to vai kandidāts ir apveltīts ar amatam nepieciešamo personisko kompetenču kopumu – atbildību, pienākuma sajūtu, enerģiju, spēju strādāt komandā un tamlīdzīgi.

2. Pakalpojums “Personāla atlase”, sadarbojoties ar WORK IN personāla atlases aģentūru, tie ir īsi termiņi (1-2 nedēļas) līdz darba uzsākšanai jūsu uzņēmumā.

3. Pakalpojums “Personāla atlase”, sadarbojoties ar WORK IN personāla atlases aģentūru – tā ir naudas ietaupīšana. Ar ko izceļas TOP personāla atlases aģentūru piedāvājumi?

Tās ir cenas, tikai cenas!

Padomājiet par to – vai ir vērts maksāt vairāk un daudzkārt pārmaksāt, ja visi personāla atlases uzņēmumi izmanto vienu kandidātu datu bāzi. Personīgo datu bāzu izmēram nozīme ir tikai tad, ja tiek atlasīti unikāli darbinieki.

4.Personāla meklēšana un atlase sadarbojoties ar darbā iekārtošanas aģentūru WORK IN, tā ir konfidenciālas personāla/ darbinieku atlases iespēja, neizpaužot informāciju par uzņēmumu.

5. Personāla meklēšanas un atlases pakalpojums sadarbojoties ar WORK IN samazina risku, ka jūsu uzņēmumā iekļūs spiegi vai konkurenti.

6. Personāla atlase sadarbojoties ar  WORK IN aģentūru – sniedzam visas garantijas un uzņemamies saistības!

Daži no mūsu jaunākajiem projektiem

WORK IN veiksmīgi nodrošina personāla atlases pakalpojumus uzņēmumiem Latvijā, ES un visā pasaulē neatkarīgi no atrašanās vietas. Mūsu darbinieki strādā 500 uzņēmumos. Daudzi uzņēmumi jau vairākus gadus sadarbojas ar WORK IN.

Nesen pabeigto personāla atlases projektu piemēri. Projekti