WORK IN personāla atlases kompānija piedāvā profesionālus personāla atlases pakalpojumus IT, finanšu, marketinga, loģistikas, ražošanas un citās nozarēs pēc darba devēja pieprasījuma. Kompānija veic pilnu kandidātu personāla atlasi un novērtēšanu.
Nodrošinām darbinieku nomas pakalpojumus, piesaistām speciālistus no Latvijas un trešajām valstīm, kas ļauj izmantot darbaspēku īslaicīgi vai ilgtermiņā, bez nepieciešamības tos tieši nodarbināt savā uzņēmumā.
Piedāvājam ārzemnieku personāla atlasi, iekārtošanu darbā, darba dokumentu kārtošanu, vīzu, termiņuzturēšanas atļauju noformēšanas un migrācijas jautājumu kārtošanas pakalpojumus.
WORK IN piedāvā masveida personāla atlasi tipveida, līnijas pozīcijām, darbiniekiem, kuri veic lielāko daļu darba jebkurā uzņēmumā, kas nodarbojas ar ražošanu, pārdošanu, pakalpojumu jomu, būvniecību.
Personāla atlases aģentūra WORK IN piedāvā profesionālu personāla atlasi Latvijā un Eiropā. Mūsu aģentūra darbojas HR pakalpojumu tirgū vairāk kopš 2010.gada, un, apstiprinot to, ir vairāki statistikas dati:
Mēs esam izveidojuši plašu klientu bāzi personāla pakalpojumu jomā, un esam pateicīgi par viņu atsauksmēm par mūsu pakalpojumiem.
Kāpēc ir vērts sazināties ar WORK IN personāla atlases aģentūru?
Plaša pieredze personāla atlasē dažādās biznesa jomās. Klienti gan lieli Latvijas, gan Eiropas uzņēmumi.
Mūsu portfolio ir vairāk nekā 1008 veiksmīgi projekti. Mūsu misija: Atrast vērtīgu personālu uzņēmumiem īsā laikā.
Mēs veicam pilnu personāla atlases pakalpojumu ciklu. Mēs dodam garantiju uz visiem mūsu pakalpojumiem.
Personāla nodaļai un kompānijas vadītājam ir daudz citu uzdevumu. 100% no sava laika ir grūti tērēt uz personāla atlasi.
Darba devējiem bieži trūkst nepieciešamās kompetences, lai piesaistītu un novērtēt kandidātus noteiktām darba pozīcijām.
Veicot pašiem personāla atlasi, darba devējs izmanto tikai dažas vietnes, lai apskatītu CV un ievietotu darba sludinājumus. Tas nav pietiekami, lai pieņemtu darbā kvalificētus specialistus.
Daudzi cilvēki aizmirst par tik svarīgu posmu kā viedokļu vākšana par personas kompetenci, personīgajām un profesionālajām īpašībām no viņa iepriekšējās darba vietas. Bet šī ir pirmā aizsardzība pret kļūdām, izvēloties!
Dažreiz ir svarīgi saglabāt jauna darbinieka meklēšanu noslēpumā. Šajā gadījumā vēl jo vairāk ir jēga sazināties ar personāla atlases aģentūru.
1.Vakances saskaņošana
2. Līguma parakstīšana
3. Personāla meklešana, atlase, novērtēšana
4. Kandidātu garantija, aizvietošana, ja neiziet pārbaudes termiņu
5.Kandidāta darba uzsākšana darba vietā
Specializētie HR departamenti pa nozarēm un darbības jomām: Finanses, IT, Grāmatvedība, Mārketings, Pārdošana, Transports un loģistika, Tūrisms, Rūpniecība utt. Aizpildot vakances konkrētā projektā, strādā tikai tie rekrūteri, kuriem ir līdzīga pieredze, proti, tie, kuriem ir iepriekšēja darba prakse šajā konkrētajā darbības jomā.
Aktuālas un strukturētas Latvijas un citu NVS valstu speciālistu datu bāzes pieejamība pa amatiem un darbības jomām, ar kuras palīdzību īsā laikā varam atrast jaunu darbinieku. Tā rezultātā mūsu personāla atlases aģentūra darbojas ātrāk nekā citi un nodrošina pārbaudītus kandidātus.
Salīdzinot ar citām personāla atlases aģentūrām, mēs lielu uzmanību pievēršam iepriekšējo darba devēju rekomendāciju vākšanas posmam. Tā ir drošības garantija jūsu uzņēmumam un veiksmīgs ieguldīto pūļu rezultāts.
Mēs strādājam ar 20 dažādiem potenciālo kandidātu avotiem: papildus mūsu pašu datu bāzei mēs izmantojam maksas datu bāzes, sociālos tīklus, profesionālos forumus un ieteikumus. Mēs atrodam tādās vietās, kur citi pat nemeklē! Ja vajadzēs - izcelsim kaut vai no pazemes!
Darbinieka atlaišanas gadījumā mēs ātri un bez maksas atradīsim jums jaunu darbinieku. Pakalpojumu garantija uz laiku līdz 6 mēnešiem, šis periods ir noteikts līgumā.
Pēc līguma parakstīšanas mūsu rekrūteri ātri sāks strādāt pie jūsu projekta un vakancēm. Atlasīsim tikai labākos kandidātus! Mēs esam pārliecināti par savām spējām un strādājam, lai sasniegtu veiksmīgu rezultātu!