Personāla administrēšana

Profesionāli personāla ārpakalpojumi un personāla administrēšana

Kas ir personāla administrēšana (outstaffing)?

Personāla administrēšana (outstaffing) – personāla pārreģistrācijas process piegādātāja kompānijā.

Izmantojot ārējo personāla administrēšanu, jūs nelūdziet piegādātāju veikt projektu jūsu vietā. Jūs saņemat no uzņēmuma speciālistus, kuri kļūs par komandu jūsu vadībā. Jūs varat kontrolēt darbiniekus, patstāvīgi dot viņiem uzdevumus un sazināties tieši. Priekšrocība ir tāda, ka jūs esat pilnībā atbrīvots no juridiskajām grūtībām, kas saistītas ar personāla atrašanu un reģistrēšanu.

Personāla administrēšana paredz paplašināt jūsu iekšējo komandu ar attālinātiem darbiniekiem, izmantojot trešās puses piegādātāja uzņēmumu WORK IN. Izmantojot šo stratēģiju, uzņēmumi var pieņemt darbā, piemērām, ļoti talantīgus izstrādātājus vai pārdevējus no ārējiem piegādātājiem, lai projekta laikā īslaicīgi paplašinātu savas iekšējās nodaļas. 

Pakalpojumā ietilpst

  • Darba līguma noslēgšana ar WORK IN;
  • Algu, slimības atvaļinājumu, atvaļinājumu, komandējumu, transporta, veselības apdrošināšanas izdevumu izmaksas;
  • Nodokļu aprēķināšana un nomaksa darbiniekiem, nodokļu deklarāciju sagatavošana un iesniegšana valsts iestādēs (VID, VSAA);
  • Obligātās medicīniskās pārbaudes veikšana (OVP);
  • Darba drošības nodrošināšana.

Papildu pakalpojumā var ietvert:

  • personāla atlase un nomaiņa;
  • personāla pagaidu nomaiņa;
  • visu dokumentu noformēšana klienta teritorijā ar mūsu speciālista izbraukšanu;
  • personāla apmācība utt.

Gadījumi, kad izmanto HR pakalpojumu

  1. Darbinieku skaita samazināšana kompānijā.
  2. Uzņēmuma personāla vai grāmatvedības nodaļas sloga samazināšana.
  3. Ārvalstu uzņēmums vēlas ienākt tirgū, bet nevēlas atvērt filiāli Latvijā.

Personāla pārvietošanas process tiek veikts šādi:

  1. klientam tiek norīkots personīgais menedžeris, kurš būs atbildīgs par visiem jautājumiem, kas saistīti ar personāla projektu;
  2. tiek apkopota informācija par pārceltajiem darbiniekiem, viņu amatiem, atalgojumu, darba apstākļiem utt.;
  3. tiek saskaņotas darbinieku darba līgumi un viņu darba pienākumi;
    tiek parakstīts līgums par personāla administrēšanu;
  4. darbinieki tiek pārcelti no jūsu uzņēmuma uz mūsējo;
  5. ar darbiniekiem tiek noslēgti darba līgumi un amata apraksti;
  6. darbinieki turpina strādāt savās darba vietās jūsu uzraudzībā.

Iesniegt pieteikumu

Darba shēma

Vai vēlaties pasūtīt personālu?

Mums uzticas