Pārdošanas vadītāju personāla atlase

Kā atrast pārdošanas vadītāju?

Mūsdienu pasaulē viss tiek pirkts un pārdots. Diez vai kāds to noliegs. Pārdošanas vadītājs ir darbinieks, kura uzdevums ir atrast pircēju jebkuram produktam vai pakalpojumam.

Mūsdienu uzņēmumam nav viegli iegūt šādu profesionāli. Tas ir tāpēc, ka ne visiem pretendentiem ir nepieciešamā zināšanu bāze, vai komunikācijas prasmes B2B vai B2C segmentā.

Ja vēlaties atrast pareizo speciālistu un nekļūdīties ar kandidatūru, jums nevajadzētu ietaupīt naudu un vajag sazināties ar personāla atlases aģentūru. Pārdošanas vadītāja izvēle var noteikt visa uzņēmuma neveiksmi vai panākumus. Apskatīsim visus svarīgos aspektus, meklējot un izvēloties šo speciālistu.

менеджер-по-продажам-подбор-персонала

Kāpēc mūsdienu biznesam nepieciešams pārdošanas vadītājs?

Vadītājs ir galvenā saite tirdzniecībā. Aprakstītais speciālists ir nepieciešams, lai vadītu uzņēmuma biznesu vai komercdarbību. Vairumā gadījumu speciālista darbība ir vērsta uz klientu vajadzību apmierināšanu un vēlamās peļņas sasniegšanu pārdošanas stabilitātes rezultātā.

Tikpat svarīgi ir izstrādāt stratēģiju nevainojamas reputācijas saglabāšanai.

Labs vadītājs vienmēr rīkojas šādi: 

  • biznesa plānošana, stratēģisku mērķu izstrāde lielam uzņēmumam vai mazam uzņēmumam;
  • materiālu, finanšu un pakalpojumu, darba resursu ekonomiskas un efektīvas izmantošanas principu kontrole un izstrāde;
  • ražošanas stimulēšana un gatavās produkcijas pārdošanas palielināšana; 
  • iespējamā riska pakāpes novērtējums konkrētam biznesam; 
  • uzņēmējdarbības plānu un komercnosacījumu, līgumu, vienošanos izstrāde, kontrole;
  • organizatorisko, tehnisko, ekonomisko, personāla un sociāli psiholoģisko problēmu analīze un risināšana;
  • preču un pakalpojumu kvalitātes kontrole un konkurētspēja, ieteikumu sagatavošana šādu īpašību uzlabošanai.

Mūsdienu biznesa uzņēmumam ir nepieciešams vadītājs.

Šāds speciālists tiek pieņemts darbā personāla atlasei un sadalei. Pārdošanas vadītājam jāpievērš liela uzmanība darbinieku profesionālās izaugsmes motivēšanai, darba kvalitātes novērtēšanai un stimulēšanai.

Nenovērtējiet par zemu šāda darbinieka personisko īpašību nozīmi, sazinoties ar biznesa partneriem. Speciālistam šajā amatā vajadzētu būt pamata prasmēm, lai savāktu nepieciešamo informāciju, izprastu ārējo attiecību paplašināšanos un pieredzes apmaiņu.

Personāla atlases aģentūra WORK IN izmanto tikai efektīvas personāla meklēšanas un pieņemšanas metodes, kas izstrādātas daudzu gadu garumā. Sīkāka informācija atrodama šajā rakstā Personāla meklēšanas un atlases metodes”.

Pārdošanas vadītājs: speciālista atrašanas principi

Pārdošanas vadītājs: speciālista atrašanas principi

Lielākajā daļā gadījumu uzņēmumam ir nepieciešams vadītājs, lai analizētu pieprasījumu pēc ražotajiem produktiem vai pakalpojumiem. Pārdošanas prognozēšana un motivēšana, izpētot un novērtējot klientu vajadzības, ir pamats šādām darbībām. Veiksmīgs bizness diez vai var iztikt bez reklāmas stratēģijas, kas saistīta ar uzņēmējdarbības attīstību.

Tikai persona ar pieredzi un atbilstošu izglītību spēj sasniegt paaugstinātu preču un pakalpojumu rentabilitāti, konkurētspēju un kvalitāti. Šajā jautājumā liela nozīme ir darba efektivitātes uzlabošanai. Tāpēc, atlasot kandidātus, jums vajadzētu būt maksimāli skrupulozam.

Katru gadu internetā tiek publicēti no 120 līdz 140 000 pārdošanas darba sludinājumu.

Labi pārdevēji nemeklē darbu, darba vietas meklē viņus!

Šī statistika apstiprina faktu, ka pieprasījums pārsniedz piedāvājumu. Bet ir daudz sliktu pārdevēju, un ir svarīgi nepirkt kaķi maisā, jo viņš uzņēmumam peļņu nenesīs.

Galvenās pārdošanas vadītāja prasmes:

  1. Paškontrole.
  2. Psiholoģiskā noturība pret stresu.
  3. Motivācija. 
  4. Orientācija uz klientu.
  5. Pārliecināšanas māksla.
  6. Spēja neitralizēt iebildumus un pretenzijas.

Pieņemiet darbā labu vadītāju, izmantojot personāla atlases aģentūru

Vadītājs ir speciālists, kurš tiek pieņemts darbā, lai koordinētu darbības noteiktā nozarē (sfērā). Šādam darbiniekam sistemātiski jāsagatavo pārskati par piešķirto resursu racionālāko izmantošanu.

Ja sazināsieties ar darbinieku atlases aģentūru WORK IN, speciālists tiks izvēlēts aptuveni 14 dienu laikā. Mēs esam gatavi atrast kandidātu ar juridiskām, tehniskām un finansiālām kompetencēm.

Tradicionāli vislielākais pieprasījums pēc pārdošanas vadītāja amata ir bijis patērētāju, ražošanas un farmācijas nozarēs. Katastrofāls speciālistu trūkums salīdzinoši jaunās nozarēs, piemēram, informācijas tehnoloģiju jomā.

Bet arī šādi apstākļi WORK IN speciālistiem problēmas neradīs. Viņi pastāvīgi uzrauga situāciju darba tirgū un ir gatavi atrast piemērotāko speciālistu.

Iesniegt pieteikumu personāla meklēšanai un atlasei var aizpildot šo veidlapu.

Meklēšanas un personāla atlases cenas

Mūsu cenas personāla meklēšanai un atlasei ir vidējas tirgū, jums nevajadzētu pārmaksāt lielzīmolu personāla atlases aģentūrām, jo visas kandidātu bāzes ir aptuveni vienādas, šādu aģentūru cenas ir pārspīlētas, salīdzinot ar to, ko uzņēmums – klients ir gatavs maksāt.

Personāla atlase īsā laikā ar garantētu rezultātu!

WORK IN aģentūra – jūsu personāla atlases un nomas aģentūra | personāla atlase un personāla nomas pakalpojumi Latvijā un visā pasaulē.

мотивационное письмо

Kā uzrakstīt motivācijas vēstuli

Kā pareizi uzrakstīt motivācijas vēstuli – motivācijas vēstules piemērs un padomi Motivācijas vēstule – kas tā ir un kāpēc tā nepieciešama? Pieteikuma iesniedzēji ļoti bieži to ignorē. Daudzi cilvēki domā,…
online-interview-recomendactions

4 Online interviju rekomendācijas

Kā iziet online interviju? WORK IN sniedz 4 rekomendācijas un padomus veiksmīgai online intervijai Darba atrašana ir kļuvusi par ļoti karstu tēmu darba meklētājiem šobrīd – koronavīrusa laikā. Darba tirgus…
after corona virus

Kas mūs gaida tālāk: Dzīve un darbs pēc koronavīrusa

Vai eksistē dzīve pēc COVID-19? Jau daudzas valstis ir uzsākušas lēnu, bet pārliecinošu izeju no ārkārtas situācijas, kas saistīta ar COVID-19 izraisīto pandēmiju. Ielās ir arvien vairāk cilvēku, atkal parādās…