Atlasīsim efektīvu finanšu analītiķi

Augstākā līmeņa personāla atlase līdz pat 20 dienām

Kādi ir finanšu analītiķa atlases kritēriji

Kritēriju izvēlei ir noteiktas vispārīgas, obligātas prasības, uz kuru pamata tiks lemts par kandidāta “likteni”. Ja HR personāla darbiniekam rodas problēmas, mēģinot veidot personāla atlases principus un kritērijus, var vērsties pēc palīdzības personāla atlases uzņēmumā strādājošiem kvalificētiem HR speciālistiem.

Pēc kolektīvas diskusijas HR speciālistam būs visobjektīvākās prasības uz vakanto amatu, kas samazinās risku pieņemt komandā “nepareizo” cilvēku. Pētījumi ir parādījuši, ka intelekta testi (skaitliski, verbāli) ir derīgi dažādos apstākļos. Tieši tāpēc 80% pasaules uzņēmumu jau vairākus gadu desmitus veiksmīgi izmanto tos darbinieku atlasei.

Finanšu analītiķis ir neaizstājams speciālists uzņēmumā, uz kura ieteikumu pamata tiek izvēlēta organizācijas finanšu darbības gaita. Kāpjot pa karjeras kāpnēm finanšu analītiķis var kļūt par finanšu nodaļas vadītāju. Balstoties uz vadības teorijas pamatjēdzieniem, finanšu vadītāji un citi vadītāji darbojas kā augstākais līderis. Uzņēmumos, kas izmanto līdzīgu darbplūsmas shēmu, direktors vai vecākais finanšu vadītājs ir atbildīgs par kopējo finanšu rezultātu un mārketinga sniegumu.

Vadītājs ir galvenais ķēdes posms komandā. Strādājot ar vadītāju, kurš ir atbildīgs par finanšu operācijām, par finanšu problēmu risināšanu un lēmumu pieņemšanu par investoriem, darījumiem un līgumiem, svarīgi ievērot datu konfidencialitāti un noslēpumu.

Tātad šāds speciālists ir atbildīgs ne tikai par finanšu politikas veidošanu, bet arī par tās tiešu īstenošanu. Bieži vien finanšu vadītājam šajā gadījumā jābūt gan izpildītājam, gan vadītājam vienā personā.

To pamata atlases kritēriji ir zināšanas un pieredze:

  • finanšu tiesības,
  • likumu pārzināšana un to izmantošana,
  • nodokļu sistēmas,
  • starptautiskā ekonomika,
  • organizācijas vadība,
  • darba organizācija uzņēmumā,
  • mārketinga stratēģijas,
  • lēmumu pieņemšana,
  • augstākā izglītība,
  • svešvalodas,
  • noteiktas personiskas īpašības.

Speciālisti un TOP vadītāji

Uzņēmejdarbības nozares, kurās mēs sniedzam personāla atlasees pakapojumus

Finanšu analītiķa darba amata pienākumi

Finanšu analītiķa tiešos pienākumus uzņēmumā regulē amata apraksts un ietver šādus punktus:

Vadītāju, analītiķu un tirgotāju komanda – šie speciālisti vienmēr nodarbojas ar svarīgiem dokumentiem un visa veida ziņojumiem.

Ražošanas uzņēmumos, transporta uzņēmumos, tirdzniecības un citos uzņēmumos situācija ar vadību ir vislabakā. Tas ir tāpēc, ka šajā biznesā pastāv vairāki funkciju ierobežojumi un to sadalījums starp komandas locekļiem. Tas attiecas arī uz cilvēkiem, kas veic finanšu uzdevumus.Tas attiecas arī uz cilvēkiem, kuri risina finanšu uzdevumus.

Pirmā iezīme ir tāda, ka visu darbu veic finanšu direktors vai vadītājs, kurš ir atbildīgs par departamenta darba koordinēšanu. Galvenie pienākumi šajā gadījumā ir šādi:

  • biznesa stratēģijas izstrāde un pieņemšana;
  • ar resursiem saistītā darba vadīšana un kontrole; 
  • mārketinga analīzes darba organizēšana;
  • uzdevumu noteikšana padotajiem darbiniekiem. 

Pareizi organizējot darbinieku hierarhiju, vadītāji, kas ir atbildīgi par finanšu segmentu, pieder vidējam un zemākajam vadības līmenim. Visbiežāk funkcijas šajā gadījumā tiek sadalītas pa dažādiem departamentiem (nodokļu plānošana, dokumentu noformēšana, finanšu pārskati utt.). Eiropas biznesā ir ierasts, ka finanšu viceprezidents koordinē visu nozari.

australia.jpg

Finanšu analītiķa personāla atlases termiņi un garantijas

  • Precizitāte. Kļūdu samazināšana, kas var rasties kandidāta novērtēšanas nepareiza procesā.
  • Efektivitāte. Personāla atlase ilgst vidēji no 5 līdz 20 dienām.
  • Ekonomija. Pateicoties ātrai vakanču aizpildīšanai, jūs ietaupāt finanšu resursus līdz pat 50%.
  • Garantija līdz 180 dienām. Ja garantijas laikā Jūsu uzņēmums pārtrauks sadarbību ar mūsu atrasto kandidātu, Jūs saņemsiet vienu aizvietotāju bez maksas. Garantija līdz 180 dienām, kas ir nostiprināta pakalpojuma līgumā.
australia.jpg

Cik maksā finanšu analītiķa personāla atlases pakalpojumi

Bieži vien daudziem uzņēmumiem vēl nav skaidra priekšstata par finanšu vadības struktūru. Piemēram, daudzās valstīs mazā uzņēmumā par mārketingu un naudas plūsmu atbildīgie darbinieki tiek uzskatīti par finanšu direktoriem vai vadītājiem. 

Pārvaldības jēdziens, kas saistīts ar finanšu jomu, joprojām ir ļoti jauns Eiropas valstīs. Šajā sarežģītajā jautājumā noderēs personāla atlases aģentūru palīdzība, kas vienmēr palīdzēs atrast īsto profesionāli.

Kompetenti sagatavota vajadzīgā šī speciālista meklēšanas un atlases metode ļaus nepieņemt zemas kvalitātes personālu. Profesionāla kandidātu atlase, kompetenču intervija un testēšana ļaus jums izvēlēties visefektīvākos kandidātus un pārbaudīt viņu zināšanas.

“Mūsu kā darbuzņēmēja solījums ir veidot kopienas vērtību katrā projektā, vienlaikus nodrošinot profesionālas zināšanas, izcilu pakalpojumu un kvalitatīvu personāla atlasi.”

Vladislava Brucka, CEO

Kāpēc pasūtīt finanšu analītiķu personāla atlasi pie mums?

Personāla atlases aģentūra WORK IN apvieno personāla atlases profesionāļus, kuri strādā tirgū kopš 2010. gada. Mēs specializējamies personāla atlasē par konkurētspējīgi zemām cenām Latvijā un Eiropā

Personāla atlases jomu specializācija

Specializētie HR departamenti: Finanses, IT, Grāmatvedība, Mārketings, Pārdošana, Transports un loģistika, Tūrisms, Rūpniecība utt. Aizpildot vakances konkrētā projektā, strādā tikai tie rekrūteri, kuriem ir līdzīga pieredze, proti, tie, kuriem ir iepriekšēja darba prakse šajā konkrētajā darbības jomā.

Liela darba meklētāju datu bāze

Aktuālas un strukturētas Latvijas un citu NVS valstu speciālistu datu bāzes pieejamība pa amatiem un darbības jomām, ar kuras palīdzību īsā laikā varam atrast jaunu darbinieku. Tā rezultātā mūsu personāla atlases aģentūra darbojas ātrāk nekā citi un nodrošina pārbaudītus kandidātus.

Lielākais darba tirgus pārklājums

Mēs strādājam ar 20 dažādiem potenciālo kandidātu avotiem Latvijā, Eiropā un citās valstīs. Papildus mūsu pašu datu bāzei mēs izmantojam maksas datu bāzes, sociālos tīklus, profesionālos forumus un ieteikumus. Mēs atrodam tādās vietās, kur citi pat nemeklē!

Zināšanu un kompetenču testēšana

Mēs saprotam, ka personāla vadības joma ir psiholoģijas zināšanas, prasme veidot attiecības ar cilvēkiem, kā arī vadības pieredze. Kandidātiem mums ir izstrādātas profila zināšanu un personisko īpašību testēšanas programmas.

Ko par mums saka klienti

Lepojamies ar mūsu paveiktajiem projektiem un mūsu klientiem, kuriem palīdzējam augt un attistīties

Kompānija piedāvāto pakalpojumu veica atbilstošā kvalitātē. IKEA rekomendē SIA AMB Solutions pakalpojumus uzņēmumiem, kuriem nepieciešami papildspēki ātrai darbu izpildei.

Iveta Rosīte

Head HR Manager

SIA ” BBH Investments” pateicamies SIA “AMB Solutions” komandai par lielisko personāla atlases darbu.
Paldies par labu darbu un uzticamu partnerību! Mēs ceram uz turpmāku auglīgu sadarbību un novēlēt jums un jūsu komandai veiksmīgu darbu un labklājību.

Krīstine Rimere

HR Manager

Finanšu analītiķa personāla atlases posmi

Tikai precīza un individuāla atlase. Mūsu uzdevums ir piedāvāt jums ideālus kandidātus, kas vislabāk atbilst jūsu prasībām un vēlmēm, kuri ir gatavi strādāt jūsu labā.

head_office.jpg

Pieteikuma iesniegšana

The world’s most threatened seabirds face some of their greatest risks when feeding in Irish waters, according to a new study by researchers in University College Cork.

t-1.jpg

Līgums

The world’s most threatened seabirds face some of their greatest risks when feeding in Irish waters, according to a new study by researchers in University College Cork.

t-1.jpg

Meklēšana un atlase

The world’s most threatened seabirds face some of their greatest risks when feeding in Irish waters, according to a new study by researchers in University College Cork.

t-1.jpg

Vakances aizvēršana

The world’s most threatened seabirds face some of their greatest risks when feeding in Irish waters, according to a new study by researchers in University College Cork.

Mūsu komanda

WORK IN kompānija – jūsu personāla atlases un nomas aģentūra, kas palīdz augt un attistīties citām kompānijam

Michael T. Bunting

There are many variations of passages of Lorem available the majority

Diane J. Wurm

There are many variations of passages of Lorem available the majority

Fabien Mailly

There are many variations of passages of Lorem available the majority

Mēs jau esam strādājuši ar dažiem lieliskiem uzņēmumiem. Mēs domājam, ka jums
vajadzētu pievienoties viņiem labāko talantu meklējumos.

мотивационное письмо

Kā uzrakstīt motivācijas vēstuli

Kā pareizi uzrakstīt motivācijas vēstuli – motivācijas vēstules piemērs un padomi Motivācijas vēstule – kas tā ir un kāpēc tā nepieciešama? Pieteikuma iesniedzēji ļoti bieži to ignorē. Daudzi cilvēki domā,…
online-interview-recomendactions

4 Online interviju rekomendācijas

Kā iziet online interviju? WORK IN sniedz 4 rekomendācijas un padomus veiksmīgai online intervijai Darba atrašana ir kļuvusi par ļoti karstu tēmu darba meklētājiem šobrīd – koronavīrusa laikā. Darba tirgus…
after corona virus

Kas mūs gaida tālāk: Dzīve un darbs pēc koronavīrusa

Vai eksistē dzīve pēc COVID-19? Jau daudzas valstis ir uzsākušas lēnu, bet pārliecinošu izeju no ārkārtas situācijas, kas saistīta ar COVID-19 izraisīto pandēmiju. Ielās ir arvien vairāk cilvēku, atkal parādās…