Direktoru personāla atlase

Kā atrast direktoru?

Terminu “direktors” mūsdienās izmanto arvien retāk. Šo nosaukumu bieži aizstāj ar vārdu vadītājs, uzņēmuma vadītājs. Tas attiecas arī uz korporācijām vai izglītības iestādēm. Šī ir augstākā pozīcija, kurā strādājošais ir pilnvarots izvēlēties biznesa attīstības stratēģiju un noteikt finanšu plūsmas uzņēmumā. Direktoru personāla atlase – ir ļoti svarīga, lai izvēlētos savam biznesam atbilstošu profesionāli.

Direktora izvēle var noteikt visa uzņēmuma panākumus vai neveiksmi. Tāpēc ir svarīgi veikt atlasi profesionāli un izvēlēties speciālistu ar pieredzi noteiktā tirgus segmentā. Pieteikumu personāla meklēšanai un atlasei var iesniegt šeit. 

директор-по-маркетингу

Kā pieņemt darbā labu direktoru?

Ļoti bieži šis speciālists var oficiāli strādāt uzņēmumā. Bieži vien šī pozīcija štatā vispār netiek nodrošināta. Lai novērstu šo problēmu, jums jāsazinās ar personāla atlases aģentūru, kas atradīs profesionāli ar darba pieredzi un īpašām prasmēm. Direktora neesamība negatīvi ietekmē uzņēmuma attīstību.

Jūs, protams, varat ietaupīt naudu un pats atrast direktoru. Bet paturiet prātā, ka parasti direktori ir gudri cilvēki, un viņiem nebūs grūti iziet interviju ar uzņēmuma personāla speciālistu.

Tāpēc mēs iesakām sazināties ar personāla atlases speciālistiem, lai nepieļautu kļūdas, ja jūs nevēlaties maksāt par tām divreiz.

Personāla atlases uzņēmums WORK IN strādā pēc šāda algoritma:

  • Atbildīgā persona sūta pieteikumu darbinieku pieņemšanai darbā.
  • Personāla atlases aģentūras vadītājs sazinās ar klientu, kuram nepieciešams pakalpojums, lai apspriestu detaļas un noslēgtu līgumu par turpmāko sadarbību (būs nepieciešama personiska tikšanās).
  • Personāla atlases komanda veic iepriekšējas intervijas, novērtē kandidātus un izvēlas labākos.
  • Meklēšanas, atlases un kvalifikācijas novērtēšanas rezultāti tiek iesniegti klientam izskatīšanai. 
  • Klients izvēlas piemērotu kandidātu CV un ieplāno interviju.
  • Tiek organizēta tikšanās ar pretendentiem, ļaujot novērtēt kandidāta potenciālu, pieņemt lēmumu par viņa profesionālo piemērotību. Integrācijas laikā tiek pārrunātas nodarbinātības detaļas.
  • Apstiprināto kandidātu iepriekšējo darba devēju rekomendāciju pārbaude. Tas ir pēdējais solis.

Personāla atlases aģentūra WORK IN izmanto tikai efektīvas personāla meklēšanas un pieņemšanas metodes, kas izstrādātas daudzu gadu garumā. Sīkāka informācija atrodama šajā rakstā Personāla meklēšanas un atlases metodes”.

Direktora amata apraksts - kam tas domāts?

Nodarbinot jebkuru speciālistu, jums jāizsniedz viņam darba apraksts. Tas ir noteikumu un principu kopums, kas uzņēmuma darbiniekam būs jāievēro, risinot darba situācijas.

Runājot par loģistikas departamenta direktoru, viņa pienākumus un pilnvaras var aprakstīt šādos punktos: 

  1. Direktors uzņēmumā veic vadītāja pienākumus.
  2. Uz amatu var pretendēt persona ar augstāko izglītību un darba pieredzi loģistikas jomā vismaz 3 gadus.
  3. Atbrīvošana no amata un pieņemšana darbā notiek pēc rīkojuma (paraksta uzņēmuma direktors pēc ģenerāldirektora pieprasījuma).
  4. Loģistikas direktoram ir labi jāpārzina:
  • Noliktavas krājumu plānošanas un pārvaldīšanas metodes un specifika.
  • Uzņēmējdarbību reglamentējošie normatīvie akti.
  • Socioloģijas, psiholoģijas un darba motivācijas pamati, biznesa ētika.
  • Ekspertu prognozēšanas principi loģistikas standartu un plānošanas jomā.
  • Pārvaldības stratēģijas modernam uzņēmumam.
  • Loģistikas sistēmu projektēšanas pamati.
  • Biznesa plānu, līgumu, un vienošanos sastādīšanas kārtība. 
  • Informācijas platformu izmantošanas specifika un to darbība.
  • Prasības preču reģistrēšanai, tirdzniecības un finanšu dokumentācijas aizpildīšanai. 
  • Ražošanas plānošanas principi.
  • Produktu izplatīšanas un piegādes noteikumi. 
  • Kravu pārvadājumu organizēšanas pazīmes pēc visiem transporta veidiem.
  • Tirgus apstākļu analīze, produktu pieprasījuma izpētes metodes.
  1. Loģistikas direktors dod norādījumus citiem darbiniekiem. Šāda amatpersona ir atbildīga par visu departamenta centieniem iegūto rezultātu.
  2. Loģistikas direktora prombūtnes laikā viņa darbu veic vietnieks vai cita atbildīga persona (uz komandējuma laiku, slimību, atvaļinājumu un jebkurās līdzīgās situācijās). 

Kādi ir departamenta direktora pienākumi

Loģistikas direktoram ir vairāki pienākumi. Šīs nodaļas vadītājs ir atbildīgs par:

  1. Pārkāpumu, kas izdarīti uzņēmuma darbības laikā, novēršanu
  2. Vadības apstiprinātajās instrukcijās paredzēto pienākumu izpildes vai ignorēšanas uzraudzību un izmeklēšanu.
  3. Uzņēmumam un strādājošajam personālam nodarītā kaitējuma novēršanu.
директор

Direktora tiesības

Loģistikas departamenta direktoram ir tiesības:

  1. Sazināties ar uzņēmuma strukturālajām nodaļām.
  2. Rīkoties un sagatavot rakstiskus pieteikumus loģistikas centra vārdā, noslēgt līgumus ar darbuzņēmējiem, vietējām pašvaldībām un valsts aģentūrām.
  3. Parakstīt dekrētus, kas saistīti ar loģistikas vadības jautājumiem. 
  4. Pieprasīt un saņemt informāciju un paskaidrojumus no konkrētu struktūrvienību vadītājiem.
  5. Izrādīt iniciatīvu projektu, instrukciju, pasūtījumu un citu dokumentu izstrādē, kas saistīti ar dažādiem uzņēmuma darbības aspektiem.
  6. Pārbaudīt uzņēmuma darbiniekus kontroles ietvaros un rīkot instruktāžas, lai novērstu trūkumus.

Augstākā līmeņa vadības personāla meklēšana un personāla atlase

WORK IN, pieņemot darbā vadītājus, atlasīs augstākās vadības personālu tādās specialitātēs kā:

  1. Komercdirektors.
  2. Finanšu direktors.
  3. Izpilddirektors. 
  4. Personāla direktors.
  5. Pārdošanas direktors.
  6. Mārketinga direktors.
  7. Loģistikas direktors un citi.

Personāla meklēšanas un atlases izmaksas

Mūsu cenas personāla meklēšanai un atlasei ir vidējās tirgū, jums nevajadzētu pārmaksāt lielzīmolu personāla atlases aģentūrām, jo visas kandidātu bāzes ir aptuveni vienādas, šādu aģentūru cenas ir pārspīlētas, salīdzinot ar to, ko uzņēmums – klients ir gatavs maksāt.

Personāla atlase īsā laikā ar garantētu rezultātu!

online-interview-recomendactions

4 Online interviju rekomendācijas

Kā iziet online interviju? WORK IN sniedz 4 rekomendācijas un padomus veiksmīgai online intervijai Darba atrašana ir kļuvusi par ļoti karstu tēmu darba meklētājiem šobrīd – koronavīrusa laikā. Darba tirgus…
after corona virus

Kas mūs gaida tālāk: Dzīve un darbs pēc koronavīrusa

Vai eksistē dzīve pēc COVID-19? Jau daudzas valstis ir uzsākušas lēnu, bet pārliecinošu izeju no ārkārtas situācijas, kas saistīta ar COVID-19 izraisīto pandēmiju. Ielās ir arvien vairāk cilvēku, atkal parādās…
рекрутинговое агентство

Kāpēc strādāt ar personāla atlases aģentūru

Kāpēc vērsties pie personāla atlases uzņēmuma speciālistiem? Kur ir veiksmīga iznākuma garantijas? Kā tiek būvēta saziņas sistēma un kādas ir tās priekšrocības? Tālāk mēs par to parunāsim sīkāk. Personāla vervēšana…